Tuesday, July 2, 2013

Cara Besarkan Buah Dada Tanpa Pembedahan

Sememangnya sudah menjadi impian setiap wanita untuk memiliki buah dada yang penuh, besar dan tegang. Bagi kebanyakkan wanita yang terlalu peka, saiz payudara mereka boleh menyebabkan mereka memiliki tanggapan yang negatif terhadap diri mereka sendiri.
Tiada saiz buah dada yang ideal malahan saiz dan bentuk buah dada bagi seorang wanita berbeza dengan wanita yang lain.
Jarang sekali seseorang wanita memiliki buah dada yang simetri, dan dalam kebanyakkan kes, buah dada mereka sama ada lebih besar, lebih kecil, lebih tinggi atau lebih rendah daripada yang lain.
Walau apa sekalipun saiz payudara seseorang wanita, ia tak menghalang daripada menyusukan bayinya kelak.  
Saiz payudara dipengaruhi oleh beberapa faktor seperti komposisi genetik, umur, berat, tebal dan keanjalan kulit, pengaruh hormon pada dada, mengandung, dan menyusukan bayi.
Terdapat pelbagai teknik membesarkan buah dada, sama ada melalui kaedah yang melibatkan pembedahan mahupun tanpa pembedahan. Kaedah bukan pembedahan terdiri daripada penggunaan krim membesarkan payudara, sabun membesarkan payudara, pil membesarkan payudara, pam, senaman membesarkan payudara dan juga kaedah hipnosis.

Pembedahan buah dada melibatkan kaedah menanam implan sama ada dibawah tisu payudara atau otot dada dibawah buah dada.
Walaubagaimanapun, teknik pembedahan ada risiko yang tersendiri.
Ramai wanita memilih kaedah membesarkan buah dada tanpa melibatkan sebarang pembedahan sebagai alternatif kerana ia kurang berisiko berbanding pembedahan.
Terdapat banyak produk-produk membesarkan buah dada yang menurut pengeluarnya adalah selamat, murah dan tidak menyakitkan untuk wanita yang mengidamkan bentuk payudara yang lebih besar, anjal dan tegang mencapai impian mereka.
Produk-produk ini dipercayai mampu menambahkan saiz buah dada dengan merangsang pertumbuhan tisu payudara. Terdapat banyak testimoni-testimoni dari wanita yang telah mengalami hasil positif dengan menggunakan kaedah alternatif, tetapi bukan semua wanita mendapat kesan yang sama dari produk yang dicadangkan.
Bagi setiap wanita yang ingin menambahkan saiz buah dada, mereka dinasihatkan supaya memilih kaedah pembesaran payudara yang sesuai. Tindakan untuk berunding terlebih dahulu dan mendapatkan nasihat doktor adalah tindakan yang bijak. Tindakan ini wajar diambil kerana untuk mengelakkan sebarang komplikasi yang mungkin akan terjadi.
Ada ramai wanita yang terlalu fokus pada impian mereka untuk memiliki buah dada yang besar dan montok tanpa mengambil peduli soal risiko. Jadilah wanita yang bijak.
Jika anda inginkan kaedah alternatif untuk mendapatkan buah dada yang besar, montok dan tegang, produk Thanyaporn BreastPills ini mungkin sesuai untuk anda. Lihat testimoni mereka yang berjaya mendapatkan hasil.

Cuba juga bersama Breast Soap untuk kesan yang lebih baik. 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.