Tuesday, July 2, 2013

Adakah Lelaki Suka Perempuan Buah Dada Besar?

Menerusi kajian dan penyelidikan saintifik, naluri seorang lelaki secara semulajadi sememangnya menyukai wanita yang memiliki buah dada yang besar.

Bagi seorang wanita, memiliki buah dada yang besar menunjukkan keupayaan untuk hamil dan menyusukan bayi yang bakal dilahirkan.



Pada bahagian tubuh seperti di payudara dan punggung, disitu adalah kawasan dimana asid lemak DHA yang mampu meransang kecergasan otak disimpan.

Ini antara sebab sesoerang wanita itu akan mengalami pembesaran dikawasan-kawasan seperti di bahagian buah dada dan juga punggung.

Apa yang penting, galakkan untuk mengambil makanan seperti ikan atau minyak ikan. Apabila seseorang wanita yang telah bergelar ibu sihat, maka kanak-kanak tersebut juga akan sihat.

Seseorang ibu digalakkan untuk membesarkan bayinya dan memberikan bayi mereka susu ibu. Kaedah breast feeding adalah yang terbaik.

Apa yang bakal berlaku ialah, lemak yang tersimpan dikawasan payudara dan punggung boleh susut dengan sendiri kerana ia ditukarkan kepada susu ibu dan diberikan kepada anak melalui susu.

Ingin cuba produk bantu besarkan buah dada? Layari >>> Thanyaporn Breast Pills

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.